Μόλις ανακοινώθηκε ότι θα δωθουν σχεδόν 6 εκατομμύρια ευρώ στους Έλληνες μελισσοκόμους. Όπως αναφέρεται πρόκειται για επιδότηση για τη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της μέλισσας, και οι δικαιούχοι θα είναι μόνο μελισσοκόμοι. Μέχρι στιγμής τα όσα στοιχεία έχει η Ορεινή Μέλισσα είναι όσα ανακοινώθηκαν από το υπουργείο.

Υπογράφηκε από τους Αναπληρωτές Υπουργούς Οικονομικών κ. Γεώργιο Χουλιαράκη και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάρκο Μπόλαρη, Κοινή Υπουργική Απόφαση για την «Έγκριση πίστωσης για το έτος 2016 για την εφαρμογή του προγράμματος για τη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και εμπορίας των προϊόντων της Μελισσοκομίας για τα έτη 2014-2016, σε εφαρμογή των Κανονισμών (ΕΚ) 1234/2007, 797/2004 και 917/2004».

Με την εν λόγω απόφαση, εγκρίνεται πίστωση για το έτος 2016 ύψους 2.900.000,00 Eυρώ για την κάλυψη της εθνικής συμμετοχής για την εφαρμογή της KYA 685/42702 (ΦΕΚ Β΄837/31-3-2014).

Το συνολικό ύψος της χρηματοδότησης για το έτος 2016 ανέρχεται στο ποσό των 5.700.000,00 Ευρώ, όπου το 50% της παραπάνω δαπάνης βαρύνει τον ΕΛΕΓΕΠ (κοινοτική χρηματοδότηση), ενώ το υπόλοιπο 50% της δαπάνης βαρύνει τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.