Συνταρακτικό είναι το γεγονός όπου κάποιος ασυνείδητος έκλεψε την μια και μοναδική κυψέλη νέου συναδέλφου μας . Τέτοιες πράξεις είναι πραγματικά για λύπηση. Όποιος και αν το έκανε θα έπρεπε να ντρέπεται. Διαπράττει έγκλημα!!! Από ενδιαφέρον ρώτησα τον φίλο μας αν έχει στη διάθεση του άλλες κυψέλες. Και η απάντηση που έλαβα ήταν η εξής...


Δεν έχω άλλες γιατί φέτος την άνοιξη ξεκίνησα με 2 κυψέλες , για να μάθω τη δουλειά και του χρόνου να μπω πιο δυναμικά στον χώρο. Δυστυχώς τη μία κυψέλη την έχασα πριν 2 μήνες λόγω απειρίας και την άλλη μου την έκλεψαν χθες. Τέλος πάντων δεν πειράζει αλλά για το γαμώτο. Όλο το καλοκαίρι το πέρασα προσπαθώντας να μάθω τους χειρισμούς που χρειάζονται. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.


Λυπάμαι πάρα πολύ φίλε μου Σάκη. Εύχομαι να αποκτήσεις την δύναμη να κάνεις και πάλι μια νέα αρχή. Δεν πρέπει να το βάζουμε έτσι εύκολα κάτω.

Πληροφορίες όσον αφορά την κλοπή..

Στις 10/11/2014 εκλάπη η κυψέλη που εικονίζεται πιο κάτω, στην περιοχή των Γιαννιτσών Πέλλας.




Η κλοπή δηλώθηκε στο τμήμα ασφάλειας Γιαννιτσών.

Παράκληση!!

Αν τυχόν δει ή ακούσει κάποιος κάτι σχετικό, ας ενημερώσει την Αστυνομία!

Ορεινή Μέλισσα